Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η ιστορία του Καφεκοπτείου της Κηφισιάς

by στο 27 Ιανουαρίου, 2011

Δεν μου αρέσει καθόλου να περιαυτολογώ, ίσως όμως θα έπρεπε από εδώ να απαντήσω σε μία ερώτηση που μου γίνεται όπου και αν πάω και σταθώ. Ακόμα και στο τηλέφωνο όταν μου ζητηθεί το όνομά μου και πω Λουμίδης, η στάνταρ ερώτηση ειναι «Έχετε καμιά σχέση με τον Λουμίδη που έχει τους καφέδες?»  Ακόμα και ο υπερηχολόγος της εγκύου τότε γυναίκας μου ασχολιόταν με αυτό ξεχνώντας την αγωνία μου για το μελλοντικό μου τέκνο.

Ε λοιπόν ΝΑΙ, έχω σχέση με τον Λουμίδη . Ο παππούς μου Αντώνης ξεκίνησε από το 1919 να χτίζει την μεγάλη εταιρεία μαζί με τα αδέρφια του, η οποία τώρα (Λουμίδης ΑΕ) ανήκει στη Nestle. Τα δευτεροξαδέρφια μου (που τα αγαπάω πολύ, ως μεγαλύτερός τους στο σχολείο), διοικούν τα Καφεκοπτεία Λουμίδη με ναυαρχίδα το κατάστημα στα Χαυτεία όπου ο πατέρας μου με τον αδερφό του και τα ξαδέρφια του πάτησαν πολύ δουλειά, και εγώ ασχολούμαι με τα πάντα στο κατάστημα Αντώνης Λουμίδης στην Κηφισιά. Οικογενειακά λοιπόν υπάρχει άμεση σχέση, επιχειρηματικά όμως το κατάστημα της Κηφισιάς είναι εντελώς ανεξάρτητο.

Το 1983 λοιπόν ο πατέρας μου Αριστείδης Λουμίδης του Αντωνίου,  έστησε ένα νέο τότε κατάστημα επί της οδού Κασσαβέτη 1 στην Κηφισιά.  Εγώ 16 χρονών τότε  ήρθα σε επαφή με την πώληση καφέ μιας  και κοντά στους γονείς μου βοηθούσα στην επιτυχημένη από την πρώτη στιγμή νέα επιχείρηση. 11 μήνες μετά, ένα Κυριακάτικο απόγευμα ένα αυτοκίνητο έκοψε απότομα το νήμα της ζωής του 46χρονου μόλις πατέρα μου. Σαν να το ήθελε ο Θεός πριν φύγει να προλάβει να μας στήσει μια πετυχημένη δουλειά για να τα βγάλουμε πέρα. Κλήθηκε λοιπόν η  μητέρα μου, Ρένα Λουμίδη, να ανταπεξέλθει των δυσκολιών της εποχής και να στηρίξει τις σπουδές της αδερφής μου και τις δικές μου, και όχι μόνο τα κατάφερε, αλλά και παρέδωσε το 1993 σε εμένα το κατάστημα σε ιδιόκτητο χώρο επί της Λεωφόρου Κηφισίας 236, στην Πλατεία της Κηφισιάς.

Από το 1993 λοιπόν μέχρι σήμερα το καφεκοπτείο της Κηφισιάς ανανεώνεται συνεχώς ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής με πολύ επιτυχημένες εμπορικές συνεργασίες.  Αντιλαμβανόμενος την μελλοντική εξέλιξη του internet, το τελευταίο χρόνο ασχολήθηκα και με τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας www.antonisloumidis.gr,  όπου όλα τα προϊόντα του Καφεκοπτείου εμφανίζονται και πωλούνται σε όλη την Ελλάδα.

Ελπίζω να μην σας κούρασα με πολλές λέξεις,  έκρινα όμως απαραίτητη αυτή τη σωστή πληροφόρηση, ως αρχή των θεμάτων που θα αναρτηθούν αργότερα.

Αντώνης

From → Ιστορια

Σχολιάστε

Σχολιάστε